2012. december 16., vasárnap

42. rész



Vasárnap délelőtt van, mindenki ezerrel készül a futamra. Az időmérő a Bmw szempontjából nem alakult valami túl jól, hiszen a fiúk elég hátul végeztek. Nagyobb gondom az, hogy azóta se sikerült Sebivel beszélnem. Kimi és Naty egyfolytában biztat, hogy mindenképpen kibékítenek minket ezen a hétvégén de én erre egyre kevesebb esélyt látok. 
- Szia Isa!- ült le mellém Amy.
- Szia! Mi újság van?- kérdeztem mosolyogva.
- Nem sok. A szokásos hajtás. Ki sem látszok a munkából. Ezek azt hiszik, hogy robot vagyok. Úgy nézek én ki?- kérdezte háborogva.
- Hát…hagyj nézzelek. Nincs bádogbevonatod, se kijelzőid, és nem veszed úgy a levegőt, mint Darth Vader. Mégiscsak ember lehetsz. - kuncogtam, mire ő grimaszolni kezdett.
- Nagyon vicces kedvedben vagy.. És veled mi újság? Hallottam a Sebi féle dolgot Natytól..Sajnálom. Nagyon bízom benne, hogy hamar kibékültök. Rossz dolog lenne, emiatt egy jó barátságot eldobni.- sóhajtott.
- Pletykás nőszemélyek. Én is nagyon sajnálnám, de már korántsem vagyok olyan bizakodó mint ti.. Nem tudom…- mondtam szomorúan.
- Kicsit legyél optimistább Isa! Nem szabad így elkettyened. Ki fogtok békülni, érzem.- biztatott.
- Úgy legyen.- eresztettem meg egy félmosolyt.
- Vickyhez el fogsz majd menni valamikor? Beszéltél azóta vele?- érdeklődött.
- Ki is ment a fejemből. Még nem beszéltem vele, de ígérem, ha lesz időm rá, mindenképpen elmegyek hozzá.- válaszoltam.
- Hidd el, nagyon jót tenne neked, egy kis beszélgetés, őszintén. Nem csalódnál.- mosolygott.
- Na, én mentem, még rengeteg a dolgom. Vigyázz magadra csajos.- puszilt meg Amy.
Én is elindultam dolgozni, majd a munkám végeztével visszatértem a bmw motorhomeban. Rob az egyik pihenőben volt, gondoltam, ideje lenne vele tisztázni a dolgokat..
- Szia Robert!- léptem be a szobába.
- Szia Isa! Mi újság van? Gyere, ülj le.- mutatott a székre.
- Nem sok. Dolgoztam, most meg várom a futamot.- válaszoltam.
- Beszélnünk kellene..- folytattam, ő csak csendben nézett rám.
- Nézd, Isa, én nem tudom, hogy mi volt velem csütörtökön, egyszerűen csak meglepődtem, hogy ott vagy, és inkább féltetelek, hogy nehogy valami bajod essen. És félreértetted a dolgot. Kiakadtál.- nézett rám.
- Igen, kiakadtam. Egy kis törödésre, és megértésre vágytam a baleset után, de nem erre számítottam tőled. És után az is rosszul esett, hogy úgy tettél, mintha mi sem történt volna, és inkább megkerülted a problémát, mint hogy szembenéztél volna vele. És máson vertem le a haragomat. Sajnos szó szerint.- mondtam szomorúan.
- Micsoda? Hogy érted azt, hogy szó szerint?- kérdezte döbbenten.
- Amikor összekaptunk, utána elmentem egy közeli parkban, hogy kiszellőztessem a fejem. Később Sebi rám talált, és kérte, hogy menjünk vissza a hotelba, meg az eső esett, és csak segíteni akart nekem. Én egyedül akartam maradni, de Sebi ezt nem érette meg. Fel akart segíteni, én el akartam lökni a kezét, és véletlenül elcsattant egy pofon. Most vele is mosolyszünet van, Naty és Kimi próbálnak a lelkére beszélni, hogy béküljünk ki.
- Nem hiszek a fülemnek Isa! Képes volt Sebit megpofozni? Segíteni akart neked, te pedig..- mondta indulatosan.
- Na álljon már meg a menet! Ott voltál? Megkérdezted csütörtök óta, hogy egyáltalán hogy vagyok, és mi újság? Eljópofiskodtál mindenkivel itt a paddockban, csak éppen velem nem törödtél. Akkor ne tégy szemrehányást nekem. Hidd el, elég nekem a saját lelkiismeret-furdalásommal elszámolni, nem hiányzik a te szent beszéded.- kiabáltam.
- Próbáltam inkább nem bolygatni a dolgokat, és úgy gondoltam, várok, amig lecsillapszol, és utána megkeresni téged, és beszélgetni. De látom veled nem lehet, és előbb cselekszel, utána gondolkozol.- mondta gúnyosan.
- De bölcs lett valaki hirtelen! Csak úgy osztod az észt. Ez volt jellemző rád a baleset után is. Inkább szőnyeg alá seperted a gondokat, minthogy beszéltünk volna róla. Hányszor próbáltam beszélni veled a múlt héten is, de te állandóan kitértél előlem, illetve terelted a témát. Ez nem jó megoldás Rob, mert csak gyűlik a dolog, és egyszer csak betelik a pohár.- mondtam mérgesen.
- Nem akartam róla beszélni..ennyi..- vetette oda félvállról. Felhorkantam.
- És szabad tudnom, hogy miért nem? Robert, nézz rám!- kiabáltam rá.
- Azt gondoltam, ha nem firtatjuk a dolgot, akkor talán könnyebb lesz neked is, túllépni rajta, és elfelejteni.- válaszolta egyhangúan.
- Nagyon sokat jelentett volna, ha együtt éreztél volna vele, és lelket öntöttél volna belém.- mondtam szomorúan.
- Én nagyon sajnálom, ami veled történt Isa, és melletted vagyok, tudod.- mondta, át akart ölelni, de én ellöktem magamtól.
- Tudhatnád, hogy mindennél jobban gyűlölöm, ha lesajnálnak. Emlékezhetsz, hogy milyen viták voltak ebből anyával.
- Nemcsak a balesetről akartam volna beszélni, hanem a babáról is.- vetettem oda neki.
- A babáról? Mit szerettél volna megbeszélni?- kérdezte kétségbeesetten.
- Pfff… Ha látnád, milyen riadt arcot vágol most. Szabályosan bepánikoltál. Nyugi, nem foglak többet ezzel zaklatni. Kész, vége lett, majd túlélem valahogy. Nem kérek a sajnálatodból. Úgy teszel, mintha neked nem is lett volna közöd hozzá. Végülis.. egy pasi hogy tudná átérezni ilyenkor egy nő helyzetét. Nem az empátia az erősséged neked se. Tudod mit? Menj a fenébe!!!- kiabáltam rá, és az ajtóra mutattam. Ő dühösen felállt, és bevágta maga mögött az ajtót.
Én is baromi mérges lettem, és egy poharat vágtam a falhoz. Fel alá járkáltam a szobában, és folyamatosan káromkodtam. Dühös és csalódott is voltam egyszerre. Nem akarom látni őt jó hosszú ideig.
A futam unalmasan telt el, ismét a Ferrarik és a McLarenek csatáztak egymással. Nick kiesett, Robert pedig az 5. helyen végzett. Nem tudtam neki örülni, csak néztem fapofával a képernyőt. A szokásos futam utáni „munkám” után, még elmentem az étterembe. Pontosabban elmentem volna, de Kimi ebben megakadályozott, és meginvitált egy kávéra. Beszélgettünk, illetve ő beszélt hozzám, én meg tőmondatokban válaszoltam neki.
- Látom, nem vagy a topon Isa. Na de remélem, sikerül feldobnom a kedved.- mosolygott rám, és oldalra nézett.
- Azt nem hinném.- válaszoltam, de én is követtem a tekintét. Naty és Sebi jött oda hozzánk. Naty vigyorgott, Sebi kevésbé. Amikor odaértek mellénk, Sebi megszólalt.
- Na jó, nekem erre nincs időm. Hagyjatok békén!- mondta dühösen, sarkon akart fordulni, de Naty visszatartotta.
- Nem mész sehova Sebi koma! Ide szépen leülsz Isa mellé, és addig nem mozdulsz innen, amig ki nem békültél vele. A biztonság kedvéért mi itt leszünk Kimivel a szomszédos asztalnál, ha esetleg megszöknél.- kacsintott rá Naty.
Sebi kénytelen kelletlen leült mellém, keresztbe fonta a karjait, és az asztal lapját bámulta.
Engem annyira hirtelen érintett Natyék megjelenése, hogy nem is tudtam hogyan kezdjem el. Én is némaságba burkoloztam, és a kávémat kavargattam.
- Néma kislányt játszol Isa? Nem akarsz esetleg valamit mondani?- nézett rám.
- Sajnálom. Nem tudom, hogy kezdjek hozzá. Megleptetek elég rendesen.- válaszoltam lehajtott fejjel.
- Ha tudom,hogy ez lesz, el se jövök. Csak Naty magával rángatott, valami buta ürüggyel. Nos, ha nincs mondanivalód, akkor én mentem is. Csáó.- állt volna fel, de Naty megköszörülte a torkát, és szigorúan ránézett. Sebi visszaült. Naty engem meg ösztökélt a szemével, hogy kezdjek hozzá.
- Tudom, már ezerszer hallottad tőlem, de nagyon sajnálom, ami történt Sebi. Hidd el, azóta csak a lelkiismeretemmel harcolok, és átkozom magam azért a percért. Mintha nem is én lettem volna, megszállt volna valami ördögi, vagy akármi. Nagyon nem szeretném, ha emiatt véget érne a barátságunk Sebi. Nagyon szeretlek, és nagyon szépen kérlek, hogy bocsáss meg. Kérlek, kérlek.- mondtam könnyes szemmel, és megfogtam a kezét. Sebi nem kapta el a kezét, de nem is nézett rám. Pár pillanatig csendben volt, majd megszólalt.
- Nagyon megbántottál ezzel a dologgal.- felelte.
- Tudom.- válaszoltam.
- Ezt nem vártam volna tőled. Te azok között voltál, akikról soha nem feltételztem volna rosszat.-
- Tudom.- feleltem sóhajtva.
- Jól van. Mégegyszer ne forduljon elő.- nézett rám. A szemembe felcsillant egy kis reménysugár.
- Ez az jelenti, hogy nem haragszol rám?- kérdeztem reménykedve.
- Nem.- mondta komolyan. Lefagyott az arcomról a mosoly.
- Ez azt jelenti, hogy megbocsátok.- mondta egy halvány mosollyal.
- Tényleg? Istenem, Sebi, köszönöm, köszönöm! Köszönöm, hogy visszanyertem a bizalmadat, és megbocsátottál. Nagy kő esett le a szívemről. – mondtam boldogan, és szorosan átöleltem.
- Tudod Isa, egy angyal vagy, de néha a kisördög kibújik belőled, és akkor meneküljön mindenki előled. Olyan vagy mint egy hurrikán.- mondta nevetve. Én is felnevettem ezen a hasonlaton. A háttérben tapsot hallottunk. Odafordultunk, Naty és Kimi örült a sikerüknek. Odamentem hozzájuk, és megöleltem őket.
- Köszönöm nektek! Ti kis békahadtest!- mondtam nevetve.
- Semmiség volt. Csak ezt a flúgost kellett elcipelni valahogy ide. Én mondtam, hogy addig nem engedem haza, amig ki nem békültük.- mosolygott Naty.
- Nekem pedig téged kellett elcsalogatni ide. Az én feladatom azért egyszerűbb volt.- mosolygott Kimi.
- Mégegyszer köszi nektek!- mondtam, és Sebihez fordultam.
- És neked meg nagyon nagy köszönet, amiért megbocsátottál..koma.- vigyorogtam el magam.
Jókedvűen mentem vissza a motorhomeba. Nem számítottam erre az akcióra tőlük, de tény, hogy bevált, és nagyon boldog vagyok, hogy Sebi ismét a barátom.
A motorhomeban már csak páran lézengtek. Összeszedtem a cuccaim, és a szállodába mentem. A hallban apa beszélgetett Robbal. Mikor megláttam őt, eszembe jutott a veszekedésünk. Feltűnésmentesen fel akartam osonni a szobámba, de ez nem sikerült. Apa intett, hogy menjek oda.
- Sziasztok. Még itt vagytok?- kérdeztem.
- igen, még volt egy kis dolgunk, de hamarosan indulok haza. Arra gondoltam, hogy nem e jönnél velem haza most. Rég voltál otthon, meg a héten lesz Frank unokatestvérednek a szülinapja, és meg vagyunk hívva egy kis összejövetelre.- mondta apa.
- Ne haragudj apa, de rengeteg a dolgom, el vagyok havazva a munkával. Még az se biztos, hogy a szülinapra is haza tudok menni. Sajnálom, de azért megprónálok időt szakítani rátok.-mondtam.
- Értem. Azért majd hívjál, jó?- mondta apa, mire bólogattam.
- Én mentem, este lesz mire hazaérek. Vigyázzatok magatokra gyerekek.- mosolygott, és megpuszilt.
Ketten maradtunk Robbal. Egymásra néztünk, de semmit nem tudtunk a másik arcáról leolvasni. Szomorúan elfordítottam a fejem, és a lifthez mentem. Egy szót se szóltunk a másikhoz. Úgy érzem, hogy fizikailag itt van velem, de gyakorlatilag mintha fényévekre lennénk egymástól…
Felmentem a szobámban, összepakoltam, és hazaindultam Genfbe..

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Húú, végre volt időm elolvasni a részt! És nem csalódtam szuper lett!
    Naty és Kimi tudnak valamit. Végre kibékültek Vettellel, legalább Isának egy gonddal kevesebb van, bár azért Rob. Jézus. Milyen veszekedés volt ez? teljesen elhidegülnek, elhidegültek egymástól... Rossza sejtek...
    Várom a folytatást!
    puszi, D.

    VálaszTörlés