2012. augusztus 13., hétfő

Bevezető rész

-Isabel! Isabel!- félálmomban halottam, hogy a nevemet kiáltják, de nem tudtam kivenni a hangtónusból, hogy ki lehet az illető. Sőt… Hirtelen azt se tudtam, hogy hol vagyok és hány óra. Erre szokták azt mondani, hogy se kép se hang…..
Lassan kinyitottam a szemem, és nagyon meglepődtem. Körülöttem rengeteg kerék, laptop, számítógép, meg műszaki kütyü.. a nevüket nem tudom, mert műszaki analfabéta vagyok, ezt nézzétek el nekem…

Hirtelen lépéseket halottam, amik egyre közelebbinek tűntek, majd valaki nagy sebességgel berontott az ajtón. Ráemeltem a szemem, egy 53 év körüli, sötét-őszes hajú, bajuszos embert láttam magam előtt. Ő Mario Theissen. A Forma1-es BMW csapat mérnökdoktor címmel rendelkező nagyon okos, nagyon szimpatikus, maximalista csapatfőnöke. „Másodállásban” az édesapám.
- Jó reggelt édes lányom. Vagy mondjam azt hogy napot? Úgy látom, megint sokáig maradtál a tegnapi Red Bull Party-n..- kérdezte kissé megrovó arccal.
- Mi? Ki? Hogy én?- teljesen kiesett a tegnap este, pedig még alkoholt se ittam, mily meglepő dolog tőlem
- Hasadra süt a nap, Isa. És mellesleg lassan elkezdődnek a szabadedzések, szóval jobb ha felkelsz, mert lesz munkád bőven, és nekem is be kell segítened egy kicsit.
- Jaj apa, muszáj elrontanod a kedvem a munka szó emlegetésével?- kérdeztem nyügösen.
- Igen, muszáj. Mert ha így haladsz, akkor záros határidőn belül kiraknak a szerkesztőségből, és én nem foglak támogatni mindenben. 25 éves vagy, még előtted az élet, ne rontsd el ilyen hamar.- mondta szigorúan.
- Úúúúú basszus.. a szerkesztőség… még nekik is kell egy cikket írnom lehetőleg még ma…- kiáltottam fel a fejemre csapva..
- Látod, látod, mire nem egy jó egy apa. Fejben tartja a dolgokat. Amúgy mitől ilyen rekedt a hangod?- kérdezte kíváncsian.
- Tegnap kareoke volt a partyn..és hát én is csatlakoztam az önjelölt megasztárokhoz. Kimivel elénekeltem duettbe az I will survive-ot. Oltári volt-mondtam vigyorogva.
- Azt elhiszem. De ha lehet ma ne nagyon ordibálj senkivel. A fiúk ott voltak a partyn?-kérdezte. A fiúkon a BMW csapat 2 pilótáját Robert Kubicát és Nick Heidfeldet értette.
- Nem láttam őket. Rob gondolom megint póker partyn volt Fernandoval, mert őt se láttam, Nickkel beszéltem tegnap délután neki nagyon fájt a feje akkor, lehet ez a oka amiért nem jött.- válaszoltam egykedvűen.
- Jaj az a fiú.. Lassan a fél vagyonát eljátssza a kártyán.- fogta a fejét mosolyogva.
- Ugyan már. Ügyes a srác. Múltkor ezer dollárt akasztott le nem is akarkiről. Bernie-ről- vigyorogtam vissza.
- Az igen. Na de lassan indulnunk kell Isa, mert hosszú lesz a nap-segített fel apa.
- Azt a jó eget- néztem döbbenten. Csak most tudatosult bennem, hogy azt a pár órát amit alvással töltöttem, egy nagy láda tetején tettem meg. Ennyire kómás voltam, hogy nem láttam ki szemgolyómon hogy hova fekszek? Elég reálisnak tűnt most..
- Látom most esett le, hogy hol volt az ideiglenes fekhelyed. Gratulálok lányom. Erre eddig csak Robert volt képes. Meg most te- legyintett meg mosolyogva.
- Jah igen. Akkor én röhögtem rajta nagyokat, most ezt vissza kapom tőle kamatostól- mondtam és tettetem hogy mennyire megijedtem.
- Tőlem nem fogja megtudni, az biztos. Na gyere dilis lányom – mondta apa és átölelt.
- Kösz apa, én is szeretlek- mondtam mosolyogva és együtt kiléptünk az ajtón.

2 megjegyzés:

  1. Helló!

    Nekem tetszik a bevezető a rész, várom, hogy mit hozol ki belőle. :) Én biztos olvasni fogom.:)

    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
  2. Sziaszia!
    Nekem nagyon tetszett a bevezető rész. És hogy Robert a főszereplő :P Imádom. Nagyon jó lett. Én biztosan rendszeres olvasó leszek :)
    Várom a folytatást!
    puszi
    D.

    VálaszTörlés