2012. október 8., hétfő

28. rész


                                  
Csütörtök késő délután érkeztem Montraelba, ahogy láttam a hotelben, szinte minden forma1-es ott volt. Beköszöntem apának,beszélgettünk, de néha úgy éreztem hogy leesik a fejem a nyakamról, olyan fáradt voltam. Ez a több időzónán való átrepülés eléggé megviseli a szervezetemet. A hotel egyébként fantasztikusan jól nézett ki. Szerintem érdemelne vagy 10 csillagot, szóval igazán jó dolgunk volt ebbe a csillogó környezetben. Roberthez is bekopogtam, na ő aztán elképesztően jó szobát kapott. Csak ámultam és bámultam.
- Ez igazságtalanság! Az én szobámban miért nincs ilyen?- „háborodtam” fel, utalva a tágas lakosztályra, a kilátásra, a teljesen felszerelt konyhára és maxibárra, na és a legfőbb dologra a jacuzzira.
- Mert te nem vagy f1-es pilóta drágám.- mondta vigyorogva Rob.
- Kösz szépen. Igazán nagyon kedves vagy. Hogy én mennyire szeretlek.- fordultam el a sértődöttet tettetve, nevetve.
- Jaj, csak hülyéskedtem. Tudom. Én is szeretlek.- mondta mosolyogva, és megcsókolt. Nem tudok rá haragudni ezek után..:)
- Anyukád hogy van?- kérdezte és egy hajtincset kisöpört az arcomból.
- Most már jól van, köszönöm. Húzós egy hetem volt otthon, kicsit túl is vállaltam magam a teendőkben.- sóhajtottam egy nagyot.
- Nem szabad ennyire túlzásba vinned a dolgokat, mert csak magadnak ártasz vele. Fogytál is szerintem egy kicsit.- mondta az arcomat simogatva.
- Igen, szerintem is, de eléggé stresszes volt a 2 hét, szóval ez lehet a bűnös.- eresztettem meg egy félmosolyt.
- Apukáddal beszéltél ma? Ezen a hétvégén mindenképpen elé kell állni ha törik ha szakad.- mondta komoly arccal.
- Igen, beszéltem vele pont az előbb, de semmi fontos dologtól. Ezt én is tudom, szóval ha lesz rá megfelelő alkalom akkor mindent elmondunk neki, lehetőleg minél hamarabb, és úgy, hogy azért ne vessen vissza téged se, meg az ő munkáját se.- válaszoltam.
- Este van valami programod?- kérdezte pajkos mosollyal.
- Alvás. Hullafáradt vagyok, szóval alig várom, hogy letegyem a fejem a párnára, és már alszok is. Így ha nem haragszol meg, mennék is pihenni. Holnap reggel találkozunk. Jóéjt!- mosolyogtam, és hosszan megcsókoltam, majd távoztam.
Azt hittem, hogy tényleg nyugodalmas estém lesz, de ebbe 2 flúgos nőszemély megakadályozott…
Már fürdőköpenyben voltam amikor kopogtattak, pontosabban dörömböltek az ajtón. Ki lehet ez az állat ilyenkor?- mérgelődtem magamban. Kinyitom az ajtót, Naty és Raq áll szemben velem vigyorogva. Majdnem hogy elsodortak, olyan lendülettel jöttek be a szobába.
- Szia csajos! Mi újság van? Nincs kedved egy kis csajos partyhoz? Van a közelben egy tuti bár.- vigyorgott rám Naty. Szerintem már mindketten be voltak egy kicsit csiccsentve, mert nagyon jó kedvük volt.
- Lányok, bocsi, de ezt most kihagyom. Boldog ember leszek, ha végre lefekhetek az ágyba. Pont oda készültem. Pocsék egy hetem volt. Érezzétek jól magatokat helyettem is.- mondtam nagyokat ásítva.
- Na azt már nem hagyjuk! Monacoban megígérted nekem is, meg Natynak is, hogy tartunk egy csajos partyt. Hát ennyire vagy szavahihető?- csipkelődött Raq.
- Igen, de azt nem mondtam, hogy mikor. Tényleg hullafáraradt vagyok. Nem lennék egy szórakoztató társaság.- mondtam. Erre Naty se szó se beszéd odament a ruhásszekrényhez, és elkezdte kipakolni a dögösebb ruhákat. Csak lestem ezen a nőszemélyen.
- Naty, te mit csinálsz a ruháim között?- kérdeztem meglepetten.
- Keresek neked egy jó kis rucit, amit felvehetsz este, ha már magadról nem vagy képes felöltözni.- nevetett.
- Ilyen lyukas a memóriátok? Nem megyek ma este sehova! Csak a jó puha ágyikóba! Holnap meg munka van nekem is, neked is Naty. Hány nyelven mondjam el azt hogy NEM?!- mondtam nevetve.
- Megígértük Naty-val egymásnak, hogy addig nem tágítunk innen, amíg rá nem veszünk, hogy velünk gyere. Itthagyuk a pasikat, és egy kis csajbulit csapunk.- kacsintott rám Raq.
- Tényleg nem lehet meggyőzni titeket arról, hogy nincs kedvem a bulihoz?- sóhajtottam mosolyogva.
- Nem!- mondták szinte egyszerre.
- Evés közben jön meg az étvágy Isa. Meg a spontán, nem tervezett bulik a legjobbak.- mondta Naty.
- Na jól van. Feladom! Megyek.- nevettem, és felvettem azokat a ruhadarabokat amiket Naty választott ki nekem. Nagyon beletalált a csajos, hiszen egy farmer minit, és egy zöld leopárdmintás, különleges nyakrészű vállpánt nélküli topot választott ki nekem. Ha azt akarja, hogy bepasizzak, erre ez a ruha tökéletes, csak sajnos már elkésett a kerítősködéssel. Megigazgattam a hajamat, feldobtam egy laza sminket, és már el is indultunk. Mire odaértünk, már voltak egy páran a szórakozóhelyen. Olyan igazi modern zene szólt a hangfalakból, de tetszett nagyon. Leültünk egy félreeső kis asztalhoz, és mindenki leadta a rendelését. Én egy Martini koktélt ittam, a csajok pedig koktélt kértek. Nagyon jól eldumáltunk mindenről, kezdtem nagyon jól érezni magam. Egyszer csak megláttam, hogy Amy belibben az ajtón, és a bárpulthoz megy. Odapillantott, ahol ültünk, ránkköszönt, majd amikor megkapta az italát, odajött hozzánk.
- Sziasztok lányok! Buliztok, buliztok?- kérdezte mosolyogva.
-Igen, egy kis csajos partyt tartunk.- válaszoltam.
- Az jó. Én is akartam egy kis traccspartyt tartani a barátnőimmel, de egyiknek se volt kedve hozzá, így egyedül maradtam. Megiszom ezt az italt, és már megyek is.- mondta.
- Eredetileg úgy volt, hogy én se jövök, mert fáradt voltam, de ez a 2 nőszemély elrángatott ide.- mutattam rájuk nevetve. Amy is nevetett rajtunk.
- Nem akarsz hozzánk csatlakozni? Persze ha a többieknek sincs ellene kifogása?- fordultam oda a lányokhoz, akik határozottan rázták a fejüket.
- Na jól van, ha már ilyen kedvesen meghívtál.- mosolygott, és helyet foglalt mellettem.
- Nagyon dögös a ruhád Isa. Csak nem pasit akarsz fogni vele?- kérdezte pajkosan Amy.
- Naty választását dicséri a ruci.- mosolyogtam.
- A pasiválasztás meg már úgyis megvolt.- kotyogta közbe Naty.
- Ezt hogy érted?- néztem rá döbbenten.
- Ne tedd az ártatlant Isa! Robertre gondolok. Úgy egymásba vagytok habarodva, hogy csak na. Már előtte is furcsák voltatok nekem, de aztán a bál megerősített abban, hogy egy pár vagyok, mégha jól titkoljátok is. Az ilyen látszik.- kacsintott rám Naty. Amy ledöbbent az info hallattán, de csak gratulálni tudott nekünk.
- Jó a megfigyelőképességed Naty. Lassan 2 hónapja hogy együtt vagyunk. De arra kérlek téged, és Amy, téged is, hogy ezt ne nagyon hangoztassátok. Még apa se tud róla. Pont ezen a hétvégén akarjuk beavatni a dologba, és nem biztos, hogy örülni fog neki,és az még főképp nem lenne jó, ha mástól tudná meg a dolgokat. – meséltem el neki a dolgokat.
- Tőlem nem fogja megtudni.- ígérte meg Naty.
- És tőlem sem. Lakat a számon.- mosolyogta Amy.
- Na és inkább arról regéljetek, hogy veletek mi van? Heikkivel, meg Nicoval?- kérdeztem vigyorogva, amitől mind a ketten elvörösödtek egy kicsit.
- Mi a spanyol nagydíjon találkoztunk először, milyen furcsa, hiszen egy jó ideje már itt vagyunk az f1-be csak sose kerültünk kapcsolatba egymással. A Török nagydíjon randiztunk először, és azóta együtt vagyunk, igaz, mi is titkoljuk a kapcsolatot,mert a csapataink nem tudnak róla, illetve a csapatfőnökök. – mesélte boldogan Naty.
- Na és te Amy. Valljál színt!- fordult oda hozzá Raq. Amy eleinte csak hebegett-habogott, nem tudta, hogy hogyan kezdjen hozzá.
- Mi már régóta barátok vagyunk Nicoval, mióta mellé kerültem, rengeteg sok dologban támogatjuk egymást, és már félmondatokból is megértjük, hogy mire gondol a másik. Aztán a Monacoi nagydíj előtt Nico meghívott vacsorázni, eleinte azt hittem, hogy csak egy baráti vacsora lesz, de inkább volt romantikus, mint baráti, és ott kezdtem el érezni én is, hogy több van már köztünk, mint szimpla barátság. Nico bevallása szerint, már régebb óta érzi ezt, és azért is csinálta ezt a vacsit kettőnknek, hogy bebizonyosodjon, hogy én mit szólok a dologhoz. Igaz, Vivien, a volt barátnője nagyon durván kiakadt, és elég csúnya dolgokat vágott a fejünkhöz, de remélem nem fog keresztbe tenni nekünk. A miénk még elég friss kapcsolat, de most minden nagyon jó.- mondta Amy, és sugárzott a boldogságtól.
- Látszik rajtad, hogy boldog vagy És a többieken is.- mosolyogtam rájuk.
- Ha már így felhozódott ki hogy került be az F1-be?- kérdezte Amy.
- Én 2006-ben kerültem ide, pont amikor apa is idejött. Már középsulis koromban is rengeted autóversenyre elvitt,és a bmw központjában is sokszor megfordultam vele, és nagyon megtetszett ez a világ, így eldöntöttem, hogy valóra váltom egy régi álmomat, és sportriporter leszek. Az egyetem elvégzése után találtam állást, és így kerültem ide.- zártam le a mondókámat.
- Én már az egyetem alatt a Williams csapatnál dolgoztam, mint fizikoterapeuta, és később helyeztek át Nico mellé. – folytatta a sort Amy.
- Engem először pincérnőnek vettek fel a Torro Rossohoz, de amikor Sebi idekerült a csapathoz, megkértek, hogy legyek a segítője, és a személyi titkára, és elfogadtam. Életem legjobb döntése volt, hiszen egy nagyszerű és imádnivaló barátot nyertem vele.- mosolygott Naty.
- Én a férjem által kerültem a Forma1-be.- nyögte be Raq.
- Na ne mondd farkas koma.- legyintette meg nevetve Naty. Mi meg kidőltünk a röhögéstől eme jelenet után.
Az este többi része nagyon jól telt el, akkorát nevettünk, ha már egy kicsit vicceseben néztünk a másikra, már azon elröhögtük magunkat. Énekeltünk is egy kicsit, igaz Raq hangját nehéz volt felülmúlni, de jó volt nagyon. Fél 12-ig maradtunk, aztán ki ki ment a saját helyére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése