2012. október 8., hétfő

29.rész

Péntek:

Kint vagyunk még a pályán, pont most ment le a 2. szabadedzés is, a fiúk a az élmezőny végén zártak. Szegény Robert levegőt se tudott venni, hiszen állandóan őt kérdezték a tavalyi szörnyű balesete miatt. Ahelyett, hogy végre elfelejtenék a dolgot, most állandóan ez a téma náluk. Én is rengeteget dolgoztam, Kristin is természetesen megint kint voltam, de csak egy fejbiccentéssel köszöntöttük egymást. Éppen a motorhome előtt raktam el a cuccaimat, amikor összetalálkoztam Roberrtel.
- Szia kicsim! Egész nap alig láttalak! – mondta és hosszan megcsókolt. Nem érdekelt, hogy esetleg meglátnak minket, meg hálisten nem is nagyon járkáltak arrafelé az emberek akkor, meg nekem is nagyon hiányzott.
- Ez a munka átka cicám. Hiába dolgozunk egy helyen.- mosolyogtam rá, és átöleltem.
- Ez igaz. Olyan fáradtnak tűnsz.- simogatta meg az arcom.
- Ne is mondd. Tegnap este aludni akartam, de berontott hozzám, Naty és Raq, és elrángattak bulizni. Később csatlakozott hozzánk Amy is, szóval egész jó kis csajos party-t tartottunk.- vigyorogtam rá.
- Nem semmik vagytok. De a mai nap az enyém. Láttam a közelben egy óriáskereket, gondoltam délután, elmehetnénk oda. – mosolygott.
- Tetszik az ötlet. Mikorra legyek kész?- kérdeztem.
- Olyan 5 órára. Most mennem kell kicsim, mert lesz egy pr program, de majd akkor 5-kor találkozunk.- mondta, majd sietve eltávozott.
Én is lerendeztem a dolgaimat, majd hazamentem, otthon elküldtem a cikkeket Timnek,majd elkészültem. Egy fehér nadrágot, és egy piros-fekete mintás felsőt vettem fel, plusz egy kiskabátkát is vittem, mert kezdett hűvös lenni. Az óriáskerék a város központjától nem messze volt, és a tetején megállapítottuk, hogy gyönyörű volt a kilátás róla. Látszott a Quebec folyó, és lassan a nap is lement, ami még szebb látványt adott az egésznek. Egy jó nap tökéletes zárása volt ez Roberttel.
- Este gyere át hozzám. És hozzál fürdőruhát is.- mondta sejtelmesen mosolyogva, én meg értetlenül néztem rá.
- Ahhoz, hogy együtt fürödjünk, ahhoz nem kell fürdőruha Rob. Az ruha nélkül a legjobb.- kacsintottam rá cinkosan egy csók közben.
- De a jakuzzihoz kell a fürdőruha.- nevetett.
- Jacuzzi-zás lesz a program estére? Nagyon tetszik. Akkor este ott leszek nálad- csókoltam meg.
Az este hamar eljött, én előkotortam a táska mélyéről a fürdőrucimat. Egyszerű és nagyszerű darab volt, én nagyon szerettem mindenesetre. Felvettem rá egy hosszabb tunikaszerűséget, és átsétáltam Robhoz. Ő már a jakuzzi szélén ült rövidnadrágban, 2 pohár kíséretében, amibe pezsgő volt. Koccintottunk, megittuk a pezsgőt, majd bemásztunk a jakuzziba. Nagyon kellemes volt az egész, pláne kettesben:) A hátamat Rob mellkasánál volt, a fejemet pedig hátrahajtottam a vállára, így élveztem behunyt szemmel az édes pillanatokat. Rengeteget beszélgettünk, és nevetgéltünk, Rob keze folyamatosan a csípőmnél és a combomnál volt. Pár pillanat múlva ezek a kezek átvándoroltak a felsőtestemre, és ott kezdték el simogatni az egész felsőtestemet. Rob már a nyakamat simogatta és csókolgatta, majd áttért a hátamra, és a gerincem mentén csókolt végig, ettől én teljesen elvesztettem a fejem, és nagyokat sóhajtottam. Nem bírtam tovább, és szembefordultam vele, és hosszú, szenvedélyes csókok következtek, közben végigsimogattam az egész mellkasát, és felsőtestét. Ő egy laza mozdulattal megszabadított a fürdőruha felsőmtől, és végigcsókolta a felsőtestemet, 1 pillanat múlva lekerült rólam az alsó is, de egyúttal róla is a rövidnadrág. Teljesen eggyé váltunk, egyszerre mozogtunk, és lélegeztünk. Még szerencse, hogy elég jól hangszigeteltek a szállodai szobák falai, különben feljelentenek minket csendháborításért, vagy a szomszédnak kellene átélnie kínos pillanatokat:) A gyönyör pillanatában testünk egyszerre feszült me, majd kimerülten és pihegve öleltük meg egymást. Halványan emlékszem arra, hogy Rob törülközőbe csavart, és az ágyhoz vitt. Arra riadtam fel, hogy teljes a sötétség, és fázok.
- Mi a baj?- kérdezte mellettem Robert.
- Semmi baj. Mennyi az idő?- kérdeztem kómásan.
- Hajnali 1 óra. Fázol?- kérdezte, mert látta rajtam, hogy egy kicsit vacogok.
- Igen.- válaszoltam, mire felállt, és keresett egy jó meleg takarót. Jóleső érzéssel bújtam alá.
- Köszönöm.- és egy lács csókot adtam neki.
- Szívesen.- mosolygott rám, és átölelt.
- Szeretlek.- mondtam.
- Szeretlek kicsim. Jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése