2012. szeptember 17., hétfő

13. rész


A megbeszélt időpontban kopogtam Fernando ajtaján. Egy ismerős hang kiszólt, hogy szabad, de nem a Fernando hangja volt. Pár másodperc múlva megláttam a hang tulajdonosát. Giancarlo Fisichella volt az.
- Szia Carlo! Hogy vagy? Többiek?- érdeklődtem kedvesen.
- Szia Isabel! Köszi jól vagyok. És te? Még lent vannak a hallban. Mindjárt itt lesznek. Hogyhogy te itt?- kérdezte.
- Köszi, én is jól vagyok. Robert hívott meg erre a kis pókerezésre. De úgy érzem hogy csak megfigyelő leszek köztetek.- mosolyogtam
- Értem. Ne becsüld alá magad. Belejössz te is. – mosolygott rám, én visszamosolyogtam rá. Amíg nem jöttek a többiek kicsit elbeszélgettünk Carloval mindenről. Nagyon kedvelem, már elég rég itt van az f1-ben, szóval neki már nem nagyon lehet újat mondani.:) Nagyon jó meglátása van a dolgokról, meg úgy általában mindenről, és igazi bölcs tanácsai vannak mindenki számára. Megmutatta a családi fotókat, nagyon sokat nőtt a 2 fiú, mióta én utoljára láttam őket, és nagyon aranyosak voltak.
Lassan megérkeztek a többiek is: Trulli, Fernando és Robert. Roberttel egymásra mosolyogtunk, de úgy, hogy senki ne vegye észre. Egy kis bájcsevely után elkezdődőtt a nagy „party”:) papírpénzben játszottunk, de így is már az első körben tetemes összeget „vesztettem”. Úgy látszik, rám nem volt igaz, hogy kezdők szerencséje. Bezzeg a fiúk élvezték az egészet, csak úgy röpködtek a különböző szakzsargonok köztük. Kicsit rosszul esett, hogy rám alig vannak tekintettel, és alig akarták elmagyarázni, hogy pontosan mi mit jelent. Robert a 2. körben próbált segíteni, el is nyertem Fertől egy kisebb összeget, de Fer utána nagyon kifogásolta, hogy ez így nem ér, és semmisnek tekinti az egészet. Ezen kijelentésért jól megdobáltuk Robbal egy rakat chipsel:):) A 3. körben végleg feladtam a játékot. Úgy érzem nem az én világom ez. Maradok az aktív sportoknál inkább. Próbáltam valami más elfoglaltság után nézni, tv-zni vagy zenét hallgatni akartam, de a fiúk rámszóltak, hogy akkor nem tudnak figyelni. Na ez már tényleg rosszul esett. Nem tudom akkor minek hívott meg Robert is, amikor csak zavarom őket. És Raquel se jött el. Nagy durcin éppen indulni akartam, amikor belépett az ajtón Raq. Halleluja..! Mégis maradok egy kicsit, hiszen olyan rég nem beszéltünk egymással. Elvonultunk Raqqal a szoba egyik csendesebb részére, és jót dumáltunk. Bosszúból néha hangosan felröhögtünk, de csak azért hogy a fiúkat zavarjuk…szemet szemért:) Raquelt is beavattam a dolgok jelenlegi állásába, nagyon örült nekünk. Olyan fél 10 körül lett vége a pókerezésnek,és mindenki ment a maga helyére. Kicsit morcos voltam a ma este miatt, és hogy alig foglalkozott velem Rob, de aztán be kellett látnom,hogy ő most a barátaival meg a pókerrel volt elfoglalva.Ő sem érezte volna jól magát a mi társaságunkban Raq-al. A szoba előtt elbúcsúztunk egymástól Robbal, és megbeszéltük hogy holnap egy géppel megyünk egy darabig. De jó lesz!:) Letusoltam, és mint akit fejbevertek úgy vágodtam be az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése